۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

معاون علمی رئیس جمهور:

توجه به جامعه نخبگانی مسیر پیشرفت را نزدیک تر می‌ کند

توجه به جامعه نخبگانی مسیر پیشرفت را نزدیک تر می‌ کند

رشت- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از راه اندازی خانه‌های خلاق در گیلان خبر داد و گفت: توجه به جامعه نخبگانی مسیر پیشرفت را نزدیک تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشین بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: خیزش در حوزه علم و فناوری به ویژه در بخش تولید باید رقم بخورد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه کشور روی پاشنه علم و فناوری می چرخد، گفت: اقتدار کشور با علم و فناوری و بر پایه سیستم‌های رایانشی استوار است.

افشین با اشاره به استعدادهای نهفته در شمال کشور بیان کرد: استان‌های شمالی خاستگاه افراد نخبه و توانمند علمی در بخش‌های مختلف است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت نخبگان دانشگاهی و اهالی علم و دانش افزود: توجه به جامعه نخبگانی مسیر توسعه و پیشرفت را نزدیک تر می‌کند.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه سفرهای استانی نتایج محور و در قالب برنامه ریزی است، گفت: دنبال خروجی از بازدیدهای میدانی و سفرهای استانی در حوزه دانش بنیان هستیم.

افشین از فعال سازی خانه‌های خلاق در گیلان خبر داد و اضافه کرد: خانه‌های خلاق در حوزه هنرهای دستی در سامانه پارک علم و فناوری گیلان ثبت و فعال می‌شود.

کد خبر 6254365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha